L’escola pren la paraula
19/05/26Des de la comisió de ràdio hem fet dos programes aquest 2026. En aquests programes han participat una vintena d’alumnes de 2n, 3r, 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i també han participat els alumnes i professors de l’aula UECCO ( Dani, Encarna i Antònia). Na Maria Patón de Biologia i en Joan Femenies de FiQEls programes es graven als estudis d’ Ona Mediterrània ( 88.0 FM) i s’emeten el dimecres matí, dins d’un projecte educatiu de l’Obra Cultural Balear anomenat : ”
Read more »







